Zejména v současné době koronavirové krize si společnosti uvědomují, že na hodnocení záleží víc než když dřív. Lidé zkrátka nakupují jenom u osvědčených společností, které znají nebo které mají kladné hodnocení. Aby došlo k vylepšení hodnocení firem, je zapotřebí dát zákazníka na první místo. Že je to až příliš obecná rada? Prozraďme si několik konkrétních způsobů, jak zlepšit hodnocení firmy.
Dostatečně rychlý zákaznický servis
Co zákazníci opravdu ocení? Dostatečně rychlý informační servis. Většinou jsou nespokojení s tím, jak pozdě přijde odpověď na otázku nebo že společnost nereaguje na dotazy vůbec. I kdybyste měli napsat omluvný e-mail, že z důvodu velkého množství zpráv odpovíte později, je to stále lepší, než odpovědět bez omluvy pozdě. Zejména v případě reklamace nebo vrácení buďte svižní při odpovědích. V takových chvílích jsou zákazníci trochu nedočkaví.
Rychlé odeslání
Pokud nabízíte zboží skladem, neměli byste otálet s odesíláním. Zákazníci neradi čekají na zboží. Nechtějí na něj čekat dlouhé týdny, ale chtějí ho mít po ruce během pár dnů. Snažte se proto neotálet s posíláním, případně k produktu napište dobu, během které balík odešlete. Zákazníci tak budou dostatečně informováni a nebudou ve stresu z toho, kde se balík aktuálně nachází. Opět to povede ke spokojenosti, a tudíž i k udělení kladného hodnocení.
Možnost reklamace a vrácení peněz
Při nakupování na internetu hrozí riziko, že daný produkt nebude sedět nebo nebude podle představ. Pokud se nakupuje v kamenných prodejnách, většinou se nakupuje pro blízké dárek, se kterým taktéž nemusí blízcí být spokojení. Pokud budete nabízet možnost reklamace a vrácení peněz, je zde velká pravděpodobnost toho, že vás zákazníci opravdu kladně zhodnotí.
Pokud nabízíte možnost reklamace, snažte se zboží zkontrolovat, respektive vyreklamovat v co nejkratším možném termínu. Zákazníci opět kladně zhodnotí, když reklamace nebude trvat třicet dní, jak to stanovuje zákon, ale bude kratší.